May 11, 2016

Absorbantele WinIon - absorbantele cu ioni negativi

Dragile mele prietene, de curand am descoperit beneiciile folosirii produselor cu ioini negativi
Azi vreau sa va prezint absorbantele cu ioni negativi, WinIon

Absorbantele WinIon
Absorbante zilnice (24 bucăți/pachet)
Absorbante de zi (8 bucăți/pachet)
Absorbante de noapte (8 bucăți/pachet)


Produsele contin bandă de ioni negativi.
Pentru informatii despre beneficiile folosirii produselor cu ioni negativi, accesati pagina https://www.facebook.com/Winalite-Buzau-1600484086932448/ sau puteti lasa  un mesaj.

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua. Vă rog să îmi lăsati un mail al dumneavoastră sau sa îmi scrieti pe mailul meu, marianam_mihailescu@yahoo.com ca sa putem stabili detaliile.

      Delete