June 5, 2013

Viitorul este pe mâini bune

Viitorul este pe mâini bune

Dragi prieteni, așa cum spuneam în titlul acestei postări, viitorul este în mâini bune.
Și spun aceasta îndreptând mulțumirile mele spre un tânăr frumos din toate punctele de vedere, Alex de la Alexander' s Handmade Designs .
Acum câteva zile a venit cu o propunere care m-a uimit, mai ales venind din partea cuiva care nu mă cunoaște decât prin intermediului internetului - mi-a propus relizarea unui fundal pentru blogul meu.
Am acceptat și, așa cum puteți observa, propunerea lui s-a materializat minunat.
Îi mulțumesc lui Alex pentru acest dar însă, mai ales, îi mulțumesc pentru că este un tânăr ce  ”oferă” o garanție generațiilor care vin din urmă, dând dovadă de calități extraordinare.
Bravo, Alex!

Multe informații despre Alex și pasiunea lui pentru handmade veți descoperi pe pagina sa Alexander`s Handmade Designs .
 

1 comment: