May 25, 2013

Rogojina

Dacă în articolul De la stergatori la cutii de bijuterii vă prezentam o activitate îndrăgită de copiii de altădată, împletitul ştergătorilor din pănuşi de porumb, azi vă aduc în prim plan un alt obiect tradiţional - rogojina. De diferite dimensiuni, practică, naturală sau ecologică, asa cum ne place să spunen azi, rogojina poate fi considerată la fel de actuală.



 
 
Lucrare participanta laconcursul Sa conservam natura pe  http://www.provocariverzi.ro/2013/05/tema-15-sa-conservam-natura.html

2 comments:

  1. Ce frumoasa este! Iti este si drag sa stai in camera si parca mila sa calci pe ea:). Cred ca oamenii erau mai legati de lucrurile lor pentru ca erau faurite cu drag si muncite si.. uneori le faceau sa dureze o viata, sau mai multe:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Aşa este, oamenii făceau lucruri cu mâinile şi cu sufletul :) Imi amintesc de strabunica mea cum ţeseam împreună la război (atunci mi se părea o activitate obişnuită) şi cum imi spunea să am grijă de lucrurile pe le făceam împreună :)

      Delete