May 5, 2013

Concurs, concurs, concurs! Caştigatoriii!

Hristos a înviat! şi bine ne-am regăsit în mijlocul celei mai însemnate sărbători a creştinătăţii.
Astăzi am bucuria să anunţ fericitele câştigătoare la concursul de Paşti desfăşurat pe acest blog. Chiar dacă înscrişi au fost mai mulţi, cu lucrări au participat mai puţini, sau, mai bine zis, mai puţine, şi anume 4. Probabil pregătirile de Paşti le-au ocupat mare parte din timp. Dar nu-i bai, ne întâlnim şi la alte concursuri.
Prin urmare, în ordinea preferinţelor pur subiective, recunosc, câştigătoarele sunt:
1. Andreea N.
2. Rux
3. Alina S.
4. Paula
Da, dragele mele, toate sunteţi câştigătoare şi aştept adresele voastre pentru a vă trimite premiile. Surpriză!
Felicitări, fetelor!!! Mă bucur sincer să vă trimit premiile.



 

10 comments:

  1. Hristos a inviat!
    Felicitari premiantelor!

    ReplyDelete
  2. Abia acum am vazut! Imi cer scuze am fost plecata zilele astea! Multumesc mult! >:D<

    ReplyDelete
  3. Adevarat a Inviat!!:)
    Ce surpriza minunata! Eu iti multumesc foarte mult. Mi-a facut placere sa pasrticip:D!
    cu drag
    Rux:)

    ReplyDelete
  4. Hristos A Inviat! Sa aveti parte numai de sanatate si bucurii!
    Multumim mult Mariana pentru surpriza!
    Felicitari tuturor!

    ReplyDelete
  5. Asa cum v-am spus si in postare, pentru mine toate 4 sunteti castigatoare. Eu va multumesc pentru ostenela si mai ales ca ati lasat pe blogurile voastre un link spre pagina concursului, desi nu v-am cerut acest lucru. Aaa, si nu uitati sa lasati adresele voastre pe mail (cele care nu ati lasat deja).

    ReplyDelete
  6. Adevarat a Inviat!

    Ma bucur mult pentru surpriza, desi am ratat podiumul :)

    Multumesc pentru ocazia de a participa la concurs.
    Multa sanatate si bucurii!

    Ma grabesc sa trimit e-mailul cu adresa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea, dupa cum vezi, nu exista podium. La acest concurs a castigat prietenia si handmade-ul :)

      Delete
    2. Daca zici ca a castigat la concurs prietenia mi-ar placea sa stiu ce inseamna ideea de prietenie pt tine.... M-ar incuraja f mult

      Delete
    3. In ceea ce ma priveste, sper ca in orice situatie sunt implicata sa castige prietenia si buna intelegere :) Multumesc pentru vizita si astept un mail pe adresa marianam_mihailescu@yahoo.com pentru a continua aceasta discutie :)

      Delete
  7. A sosit premiul meu, un cosulet foarte frumos! Multumesc din suflet Mariana!
    http://www.clubulmagic.ro/2013/06/cosulet-din-panusi-de-porumb-by-mariana.html

    ReplyDelete